Uspostavite saradnju sa liderom u ATM biznisu
Uspostavite saradnju sa liderom u ATM biznisu
Povećajte svoj prihod uz bankomat
Povećajte svoj prihod uz bankomat
Nemate bankomat u vašoj blizini?
Nemate bankomat u vašoj blizini?

Korisnik

Naš bankomat može da se nađe širom planete, omogućavajući da svako ima bezbedan pristup gotovini. Mi želimo da pružimo izbor načina plaćanja i da budemo uz vas onda kada je gotovina jedina opcija.

Naš cilj je da vam sa Euronet EFT bankomatom učinimo jednostavnim, ali možda vi imate nekih pitanja. Molimo pogledajte u daljem tekstu neka od najčešće postavljanih pitanja, zajedno sa savetima o tome kako da ostanete bezbedni kod bankomata, kao i nekoliko korisnih blogova.

Ako naiđete na problem kod bilo kog od naših bankomata, molimo pritisnite donje dugme da biste se povezali sa Timom Korisničkog servisa.

Često postavljana pitanja

Pogledajte neka od vaših najčešće postavljanih pitanja

Gotovina nije data, a moj račun je zadužen. Kako da povratim svoj novac?

Molimo kontaktirajte Euronet EFT tim korisničkog servisa i svoju banku, da biste ih obavestili o incidentu. Ova dva entiteta će da rade zajedno kako bi rešili problem. Broj korisničkog servisa Euronet EFT je internacionalni kontakt +36 1 224 1078; lokalni poziv na +382 20 405 802

Moja kartica je zaplenjena . Hoću da mi se vrati … možete li vi da mi je vratite?

Kada se kartica zapleni, to je obično na zahtev banke koja je izdala karticu ili usled greške vlasnika kartice (na pr. vlasnik kartice nije uzeo karticu u okviru dozvoljenog vremena, pa je kartica zaplenjena iz razloga bezbednosti ). Nažalost, Euronet EFT ne može da vrati zaplenjene kartice vlasniku kartice, jer mi imamo obavezu prema izdavaocu kartica I pravilima o karticama, koji određuju procedure zaplene/uništavanja kartica. Molimo da se odmah obratite korisničkom servisu Euronet EFT, kao i vašoj banci, da biste dobili dalje instrukcije.

Ko je odgovoran ako bankomat ne radi?

Euronet EFT. Ako postoji neki problem sa bankomatom, molimo obratite se odmah timu korisničkog servisa Euronet EFT i oni će preduzeti neophodne korake kako bi se bankomat popravio što je moguće brže. Broj korisničkog servisa Euronet EFT je internacionalni kontakt +36 1 224 1078; lokalni poziv na +382 20 405 802

Koji je najveći dnevni limit za podizanje gotovine?

Granicu dnevnih podizanja iznosa ili broja transakcija u jednom danu na bankomatima i POS određuje svaka banka, a ne Euronet EFT. Ona može da se razlikuje prema poreklu i tipu kartice. Lice koje vam je izdalo karticu moći će da vam da više informacija o tome.

Koju vrstu kartica prihvataju the Euronet EFT bankomati?

Euronet EFT bankomati prihvataju sledeće brendove kartica: sve VISA kartice uključujući VPay, PLUS, Electron, sve kartice brenda MasterCard uključujući Maestro i Cirrus, JCB, CUP/UPI (China Union Pay), ServiRed i AMEX.

Bezbednost bankomata

Ostanite bezbedni kod svakog bankomata, uz ove korisne savete

Provera bankomata

Pre korišćenja bankomata, uvek proverite da vidite da li ima nekih neobičnih predmeta ili bilo kakvih tragova oštećenja na mašini (na pr. da li je nešto stavljeno na čitač kartice)! Ako vidite bilo šta neobično na bankomatu ili ako je prikazana poruka o grešci – nemojte koristiti mašinu.

Budite bezbedni pored bankomata

Stanite uz bankomat tako da niko ne može da vidi vašu PIN šifru, ili koliko ste novca podigli. Predlažemo da tastaturu prekrijete rukom kada unosite šifru, a pre nego što uzmete svoju gotovinu ili karticu, pogledajte okolo, da li neko stoji direktno iza vas?

Nikada

Nemojte nikada ponuditi ni jednu informaciju strancu, naročito ne karticu, podatke o broju bankovnog računa ili PIN, čak i kada kažu da rade za banku. Uvek se ovbratite direktno vašoj banci ili Euronet EFT !

Kontakt
Broj telefona

Pretraživanje